Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Health Psychology (2014) |
Subjects |
PSYCHOLOGY OF PAIN |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PSYCHOLOGY OF PAIN | Code | 11685201 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | First | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Others |
Other comments and second exam session | |||
Per aconseguir els objectius i abordar tots aquests continguts, l'assignatura es fonamenta en una metodologia didàctica bàsicament activa: Activitat introductòria: presentació de l'assignatura per part de professor, detall de la planificació de les sessions, explicació de el procés d'avaluació i resolució de dubtes inicials. Exposició dels continguts de l'assignatura per part dels professors/es, fomentant la participació de l'alumnat. Resolució de diferents casos pràctics extrets de la clínica, elaborar un protocol d'avaluació i aplicació de diverses tècniques d'intervenció que s'inclouen en el programa de l'assignatura. Solució de les dificultats sorgides. Debats / discussió sobre diferents continguts de l'assignatura. Tutories individuals per al seguiment dels treballs. · Treball individual (o en diada) sobre algun dels continguts de l'assignatura, i discussió dels continguts amb el professors/es (80% del total de la nota final). · Treball individual sobre les sessions presencials: què he après avui? Cada alumne ha de portar un diari en el qual recollirà 2 aprenentatges realitzats durant cadascuna de les sessions de classe (explicar com o en quin sentit resulta un aprenentatge) i reflexionar com poden ajudar aquests aprenentatges en l'activitat professional futura (20% del total de la nota final). |