2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Health Psychology (2014)
 Subjects
  PSYCHOLOGY OF PAIN
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Others  
 
Other comments and second exam session

Per aconseguir els objectius i abordar tots aquests continguts, l'assignatura es fonamenta en una metodologia didàctica bàsicament activa:

Activitat introductòria: presentació de l'assignatura per part de professor, detall de la planificació de les sessions, explicació de el procés d'avaluació i resolució de dubtes inicials.

Exposició dels continguts de l'assignatura per part dels professors/es, fomentant la participació de l'alumnat.

Resolució de diferents casos pràctics extrets de la clínica, elaborar un protocol d'avaluació i aplicació de diverses tècniques d'intervenció que s'inclouen en el programa de l'assignatura. Solució de les dificultats sorgides.

Debats / discussió sobre diferents continguts de l'assignatura.

Tutories individuals per al seguiment dels treballs.

· Treball individual (o en diada) sobre algun dels continguts de l'assignatura, i discussió dels continguts amb el professors/es (80% del total de la nota final).

· Treball individual sobre les sessions presencials: què he après avui? Cada alumne ha de portar un diari en el qual recollirà 2 aprenentatges realitzats durant cadascuna de les sessions de classe (explicar com o en quin sentit resulta un aprenentatge) i reflexionar com poden ajudar aquests aprenentatges en l'activitat professional futura (20% del total de la nota final).