Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història (2018) |
Assignatures |
ARQUEOLOGIA DE LA CULTURA MATERIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ARQUEOLOGIA DE LA CULTURA MATERIAL | Codi | 12294226 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de dades. Comprèn conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geopolítica. | |
A7 |
Comprèn els orígens i conseqüències dels conflictes durant els diferents períodes històrics. Aconsegueix una perspectiva crítica dels models de desenvolupament sociopolítics i econòmics. Sap relacionar religió, societat i política en el discurs històric. Sap usar mètodes i tècniques d'altres ciències humanes. | |
A9 |
Elabora projectes relacionats amb el coneixement històric. Presenta de forma didàctica alguna de les qüestions estudiades. Realitza estudis en relació amb la divulgació del passat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |