Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
PRAGMÀTICA A LA CLASSE DE LLENGUA ANGLESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRAGMÀTICA A LA CLASSE DE LLENGUA ANGLESA | Codi | 12865108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Identifica i analitza les unitats bàsiques i estratègies d'ensenyament i aprenentatge per a desenvolupar una competència comunicativa global (discursiva, textual, pragmàtica) en anglès | |
A3 |
Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte Reflexiona críticament sobre estudis relacionats amb el camp de la pragmàtica de la interllengua | |
A5 |
Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa | |
A6 |
Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional Desenvolupar l’actitud professional Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat Dissenyar itineraris professionals específics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |