Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Recerca Avançada en Estudis Humanístics (2019) - Virtual |
Assignatures |
GESTIÓ, VISIBILITAT I AVALUACIÓ DE LA RECERCA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GESTIÓ, VISIBILITAT I AVALUACIÓ DE LA RECERCA | Codi | 12875103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Planificar i executar un projecte de recerca. Proposar accions per a la captació i gestió de recursos materials i econòmics per a la recerca. Adquirir capacitat de gestió de la innovació i valorització dels resultats de la recerca. Adquirir les capacitats bàsiques per integrar-se en un projecte de recerca. Introduir la perspectiva de gènere a la tasca investigadora i a la planificació i gestió de projectes. | |
A4 |
Aplicar la interdisciplinaritat com a instrument vàlid i transversal en l'estudi de les disciplines humanístiques, i adquirir les capacitats necessàries per col·laborar en equips de recerca interdisciplinaris. | |
A6 |
Adquirir autonomia com a futur investigador. Aplicar els valors ètics en la recerca. Introduir la perspectiva de gènere en la tasca investigadora. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
CT2 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |