Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Recerca Avançada en Estudis Humanístics (2019) - Virtual |
Assignatures |
USOS I FUNCIONS DE LA IMATGE |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | USOS I FUNCIONS DE LA IMATGE | Codi | 12875206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer els principals corrents teòrics dels estudis d'història de l'art. | |
A2 |
Analitzar i interpretar les fonts primàries –documentals, orals, materials i iconogràfiques– de les recerques en ciències humanes. Identificar i valorar críticament els diversos tipus de bibliografia científica sobre un àmbit determinat de les ciències humanes. Progressar en el coneixement dels problemes associats a les relacions entre la imatge i la seva utilització identificant els avanços que es registren actualment en l'àmbit de la comunitat científica. Dominar les metodologies de la història social i aplicar-les correctament en casos pràctics concrets. Comprendre els elements clau de la història comparada i la seva aplicabilitat a la història europea i americana. Aplicar els coneixements de la història política en la història global contemporània. | |
A6 |
Recopilar i utilitzar la bibliografia necessària per fer un estat de la qüestió sobre un tema i identificar els punts en què és possible un aprofundiment i una aportació original i significativa. Adquirir la capacitat d'analitzar resultats de recerca, elaborar conclusions i assegurar la difusió del coneixement científic. Adquirir autonomia com a futur investigador. Aplicar els valors ètics en la recerca. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |