Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
TÈCNIQUES QUALITATIVES DE RECERCA EN COMUNICACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TÈCNIQUES QUALITATIVES DE RECERCA EN COMUNICACIÓ | Codi | 12885104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Textos obligatoris: Casero-Ripollés, A. (2015). Estrategias y prácticas comunicativas del activismo político en las redes sociales en España. Historia y Comunicación Social, 20(2), 535-550. http://repositori.uji.es/xmlui/bitstream/handle/10234/149107/70872.pdf?sequence=1 Fox, J., & Moreland, J. J. (2015). The dark side of social networking sites: An exploration of the relational and psychological stressors associated with Facebook use and affordances. Computers in Human Behavior, 45, 168-176. No disponible en abierto (se indicará al alumnado cómo conseguirlo) Rosenberg, L. (2017). Etnografía del trabajo periodístico. Apuntes sobre la inserción del investigador en la sala de redacción de un diario argentino. Comunicación y Sociedad, 28, 87-109. http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0188-252X2017000100087 Textos complementaris: Huovinen, A., & Weselius, H. (2015). ‘No smiling, please, ms Prime minister!’: Constructing a female politician on the cover of a news magazine. Catalan Journal of Communication & Cultural Studies, 7(1), 3-20. No disponible en abierto (se indicará al alumnado cómo conseguirlo) Walzer, A., & Sanjurjo, P. (2016). Media and contemporary tattoo. Communication & Society, 29(1), 69-81. https://revistas.unav.edu/index.php/communication-and-society/article/view/35936 Manuals: Denzin, N. K., & Lincoln, Y. S. (2011). The SAGE handbook of qualitative research. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications. https://urv.on.worldcat.org/oclc/804759259 Jensen, K. B., & Jankowski, N. W. (1993). Metodologías cualitativas de investigación en comunicación de masas. Barcelona: Bosch. https://urv.on.worldcat.org/oclc/802846143 Ruiz Olabuénaga, J. I. (2007). Metodología de la investigación cualitativa. Bilbao: Universidad de Deusto. https://urv.on.worldcat.org/oclc/889919056 Stake, R. E. (2010). Qualitative research: Studying how things work. New York: Guilford Press. https://urv.on.worldcat.org/oclc/804859819 Taylor, S. J., Bogdan, R., & DeVault, M. (2015). Introduction to qualitative research methods: A guidebook and resource. Hoboken, New Jersey :John Wiley & Sons Inc. Wimmer, R. D., & Dominick, J. R. (1996). La investigación científica de los medios de comunicación: una introducción a sus métodos. Barcelona: Bosch. https://urv.on.worldcat.org/oclc/865223651 |
|
Complementària | |