Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA I COMMUNITY MANAGEMENT |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA I COMMUNITY MANAGEMENT | Codi | 12885110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Godin, Seth, La vaca púrpura: Diferénciate para transformar tu negocio, Ediciones Gestión 2000, 2008 Fowler, James H. i Christakis, Nicholas A., Conectados: el sorprendente poder de las redes sociales y cómo nos afectan, Santillana, 2010 Berger, Jonah, Contagioso: Como conseguir que tus productos e ideas tengan éxito, Social Drnamics Group, 2019 Solis, Brian, Putting the public back in public relations : how social media is reinventing the aging business of PR, FT Press, 2009 López Menacho, Javier, SOS : 25 casos para superar una crisis de reputación digital, Editorial UOC, 2018 Moreno, Manuel, La Enciclopedia del community manager, Ediciones Deusto, 2018 Sanagustín, Eva, Marketing de contenidos: Estrategias para atraer clientes a tu empresa, , 2020 Meikle, Graham i Young, Sherman, Media convergence: Networked Digital Media in Everyday Life, Palgrave Macmillan, 2012 Sampedro Blanco, Víctor, Dietética digital para adelgazar al Gran Hermano., Icaria Editorial, 2018 |
Complementària | |