Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ DE LES INSTITUCIONS PÚBLIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | COMUNICACIÓ DE LES INSTITUCIONS PÚBLIQUES | Codi | 12885203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
BEL MALLÉN, José Ignacio, Comunicar para crear valor, 2004, Barañáin: EUNSA. BENAVIDES, J. et al, Dirección de comunicación empresarial e institucional, 2001, Barcelona: Gestió 2000. CAPRIOTTI PERI, P., Branding Corporativo. Fundamentos para la gestión estratégica de la Identidad Corporativa, 2009, Chile CASTILLO, Antonio, : La empresa en la web 2.0., 2009, Gestión 2000, Barcelona. MARTINEZ SOLANA, Y., La Comunicación Institucional. Análisis de sus problemas y soluciones., 2004, Madrid. Fragua FERNÁNDEZ COLLADO, C, La comunicación en las organizaciones, 2005, Ed. Trillas, España. PUIG PICART, Toni, La comunicación municipal cómplice con los ciudadanos., 2004, Barcelona: Paidós. SOTELO ENRIQUEZ, C., Introducción a la comunicación institucional, 2001, Barcelona: Ariel VILLAFAÑE, Justo, La buena empresa. Propuesta para una teoría de la reputación corporativa., 2013, Pearson Educación. XIFRA TRIADÚ, Jordi, Teories i models de les relacions públiques, 2000, Valencia: Edicions 3i4. |
|
|
Complementària | |