2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica (2020)
 Assignatures
  TREBALL FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Conèixer els conceptes de discurs, relat de marca (storytelling) i framing, i la seva aplicació en organitzacions de tota mena.
Analitzar temes, discursos, narratives i marcs interpretatius a les organitzacions i als mitjans de comunicació.
Comprendre el concepte de la comunicació en entorns de risc i crisi.
Reconèixer els processos constitutius de la comunicació en organitzacions.
Diferenciar els principals aspectes conceptuals sobre estratègies, tàctiques, accions, i eines de comunicació.
Conèixer el concepte de responsabilitat social corporativa a les organitzacions.
Conèixer el concepte de comunicació de crisi.
Dominar tècniques i mètodes per generar projectes de recerca de manera autònoma, organitzada i científica.
 A2 Saber trobar fonts i tractar dades per a informes executius o de recerca en comunicació amb rellevància, fiabilitat i pertinença.
Conèixer, destriar i avaluar els principals processos comunicatius en les institucions, associacions i organitzacions polítiques.
Conèixer i analitzar els processos que permeten establir les línies estratègiques de la identitat de les organitzacions en entorns professionals.
Identificar i valorar els processos de comunicació estratègica al voltant de la responsabilitat social corporativa.
Conèixer i aplicar els processos de gestió de la comunicació de crisi.
Conèixer casos i saber gestionar la comunicació de les marques territori.
Gestionar la comunicació en institucions.
 A3 Assumir i aplicar l'impacte de les noves tecnologies i les xarxes socials en la comunicació de les organitzacions.
Utilitzar les xarxes socials i els entorns en línia per a la difusió, promoció i comercialització.
Avaluar i gestionar la comunicació de crisi derivada de l'ús de les noves tecnologies.
Entendre la dinàmica dels processos d'innovació comunicativa a Internet.
Gestionar la comunicació de xarxes socials i les comunitats en línia.
Conèixer i gestionar les eines per al màrqueting digital.
Conèixer i avaluar l’impacte de la comunicació en línia en les marques territori.
 A4 Produir i gestionar discursos, arguments, relats i marcs interpretatius organitzacionals de manera efectiva i coherent.
Redactar, presentar i comunicar de manera correcta i efectiva projectes i informes de recerca en equips multidisciplinaris.
Avaluar i gestionar les estratègies de comunicació per millorar la identitat i la imatge de les organitzacions.
Saber plantejar, projectar i avaluar plans de comunicació efectius en equips multidisciplinaris.
Conèixer les últimes tendències de planificació i gestió de la comunicació estratègica en equips complexos.
Conèixer, projectar i implementar estratègies de comunicació innovadores i experiencials en el sector turisme.
 A5 Aprofundir en el gir comunicatiu que han pres les ciències socials, així com en la comunicació de risc com a àmbit disciplinari.
Conèixer i aplicar les tècniques i els mètodes quantitatius per a la recerca de la comunicació.
Conèixer i aplicar les tècniques i els mètodes qualitatius per a la recerca de la comunicació.
Dissenyar, planificar i desenvolupar projectes i treballs de recerca de manera autònoma, organitzada i científica.
Entendre, valorar i desenvolupar eines de comunicació per millorar els processos de democratització social i organitzacional.
Saber implementar una comunicació responsable amb uns resultats que tinguin un impacte positiu en la societat.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT2 Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
 CT3 Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge