Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
TREBALL FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL FI DE MÀSTER | Codi | 12885301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
15 | Treball fi de màster | Primer | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer els conceptes de discurs, relat de marca (storytelling) i framing, i la seva aplicació en organitzacions de tota mena. Analitzar temes, discursos, narratives i marcs interpretatius a les organitzacions i als mitjans de comunicació. Comprendre el concepte de la comunicació en entorns de risc i crisi. Reconèixer els processos constitutius de la comunicació en organitzacions. Diferenciar els principals aspectes conceptuals sobre estratègies, tàctiques, accions, i eines de comunicació. Conèixer el concepte de responsabilitat social corporativa a les organitzacions. Conèixer el concepte de comunicació de crisi. Dominar tècniques i mètodes per generar projectes de recerca de manera autònoma, organitzada i científica. | |
A2 |
Saber trobar fonts i tractar dades per a informes executius o de recerca en comunicació amb rellevància, fiabilitat i pertinença. Conèixer, destriar i avaluar els principals processos comunicatius en les institucions, associacions i organitzacions polítiques. Conèixer i analitzar els processos que permeten establir les línies estratègiques de la identitat de les organitzacions en entorns professionals. Identificar i valorar els processos de comunicació estratègica al voltant de la responsabilitat social corporativa. Conèixer i aplicar els processos de gestió de la comunicació de crisi. Conèixer casos i saber gestionar la comunicació de les marques territori. Gestionar la comunicació en institucions. | |
A3 |
Assumir i aplicar l'impacte de les noves tecnologies i les xarxes socials en la comunicació de les organitzacions. Utilitzar les xarxes socials i els entorns en línia per a la difusió, promoció i comercialització. Avaluar i gestionar la comunicació de crisi derivada de l'ús de les noves tecnologies. Entendre la dinàmica dels processos d'innovació comunicativa a Internet. Gestionar la comunicació de xarxes socials i les comunitats en línia. Conèixer i gestionar les eines per al màrqueting digital. Conèixer i avaluar l’impacte de la comunicació en línia en les marques territori. | |
A4 |
Produir i gestionar discursos, arguments, relats i marcs interpretatius organitzacionals de manera efectiva i coherent. Redactar, presentar i comunicar de manera correcta i efectiva projectes i informes de recerca en equips multidisciplinaris. Avaluar i gestionar les estratègies de comunicació per millorar la identitat i la imatge de les organitzacions. Saber plantejar, projectar i avaluar plans de comunicació efectius en equips multidisciplinaris. Conèixer les últimes tendències de planificació i gestió de la comunicació estratègica en equips complexos. Conèixer, projectar i implementar estratègies de comunicació innovadores i experiencials en el sector turisme. | |
A5 |
Aprofundir en el gir comunicatiu que han pres les ciències socials, així com en la comunicació de risc com a àmbit disciplinari. Conèixer i aplicar les tècniques i els mètodes quantitatius per a la recerca de la comunicació. Conèixer i aplicar les tècniques i els mètodes qualitatius per a la recerca de la comunicació. Dissenyar, planificar i desenvolupar projectes i treballs de recerca de manera autònoma, organitzada i científica. Entendre, valorar i desenvolupar eines de comunicació per millorar els processos de democratització social i organitzacional. Saber implementar una comunicació responsable amb uns resultats que tinguin un impacte positiu en la societat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT2 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
CT3 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |