Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Business Management (2016) |
Subjects |
MASTER'S THESIS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | MASTER'S THESIS | Code | 16665301 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
15 | Final master project | First | AN |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Dominar els fonaments teòrics de la direcció d'empreses i de les seves àrees funcionals. Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. Identificar , entendre i avaluar l'estat de l'art sobre el tema de recerca específic proposat. Proposar i justificar preguntes ( i sub - preguntes ) d'investigació. Proposar i aplicar la metodologia més adequada per al tema d'investigació. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn globalitzat actual. | |
A2 |
Dominar els fonaments teòrics de la direcció d'empreses i de les seves àrees funcionals. Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. Identificar , entendre i avaluar l'estat de l'art sobre el tema de recerca específic proposat. Proposar i justificar preguntes ( i sub - preguntes ) d'investigació. Proposar i aplicar la metodologia més adequada per al tema d'investigació. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn globalitzat actual. | |
A3 |
Dominar els fonaments teòrics de la direcció d'empreses i de les seves àrees funcionals. Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. | |
A4 |
Dominar els fonaments teòrics de la direcció d'empreses i de les seves àrees funcionals. Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. | |
A5 |
Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. | |
A6 |
Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. | |
A7 |
Dominar els fonaments teòrics de la direcció d'empreses i de les seves àrees funcionals. Definir , analitzar i proposar solucions a problemes empresarials complexos. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. | |
A8 |
Identificar , entendre i avaluar l'estat de l'art sobre el tema de recerca específic proposat. Proposar i justificar preguntes ( i sub - preguntes ) d'investigació. Proposar i aplicar la metodologia més adequada per al tema d'investigació. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn globalitzat actual. | |
A9 |
Identificar , entendre i avaluar l'estat de l'art sobre el tema de recerca específic proposat. Proposar i justificar preguntes ( i sub - preguntes ) d'investigació. Proposar i aplicar la metodologia més adequada per al tema d'investigació. Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn globalitzat actual. | |
A10 |
Donar resposta als reptes que planteja la societat i l'entorn global actual. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT1 |
Students use an autonomous, organized and scientific approach to planning and carrying out their study Students generate a scientific document in terms of structure and content. Students present and defend their work (in front of an examination panel in the case of the master’s degree thesis) | |
CT2 |
Students must be able to use tools to manage their own identity and activities in a digital environment, and a scientific and academic context. Students must be able to search for and find information independently using criteria of reliability and relevance, and which can be used to create knowledge. Students organise information with the appropriate tools (online or non-online) to guarantee that it can be updated, retrieved and processed for use in future projects. Students can honestly draw up information with the tools and formats appropriate to the communicative situation. Students can use IT tools to share and exchange the results of academic and scientific projects in interdisciplinary projects involving knowledge transfer.. | |
Type C | Code | Learning outcomes |