Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Ciència de Dades Biomèdiques / Biomedical Data Science (2022) |
Assignatures |
EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ | Codi | 17705122 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE7 |
o RA1( CE7). Saber identificar quines necessitats/oportunitats en el mercat són susceptibles d'una solució emprenedora o RA2( CE7). Ser capaç de comunicar de forma efectiva als diferents agents involucrats en el projecte emprenedor (Inversors, equip, clients, ...) o RA3( CE7). Saber gestionar equips de treball multidisciplinaris o RA4( CE7). Reconèixer la viabilitat econòmica i tècnica d' un projecte emprenedor o RA5( CE7). Ser capaç d'escollir els canals de comunicació i venda/prestació de servei més adequats per al projecte emprenedor o RA6( CE7). Saber interpretar la informació financera del projecte emprenedor o RA7( CE7). Saber gestionar els recursos (financers, materials, humans, ...) del projecte emprenedor o RA8( CE7). Poder dissenyar una estratègia de màrqueting per al projecte emprenedor o RA9(CE7). Identificar claramente el valor aportado a través del proyecto a la sociedad, usuario, ... | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Es comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofitar en benefici de l’equip. | |
CT5 |
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. Desenvolupa l’actitud professional. Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenya itineraris professionals específics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |