Grado en Enfermería (Sede Baix Penedès) (2016) |
Asignaturas |
ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES I METODOLÓGICAS DE LA ENFERMERÍA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES I METODOLÓGICAS DE LA ENFERMERÍA | Código | 18254009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
Seminarios |
|
Participació en l'anàlisi de situacións desde el cuidatge envers diferents models d'infermeria (caring-cinema) Participació i l'anàlisi del rol professional Participació i l'anàlisi des de l'ètica del cura d'un fenomen situacional |
15% | |||||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Realització de un treball relacionat amb la historia d'Infermeria on es valora la capacitat d'anàlisi i síntesis escrita així como la creativitat en la elaboració. | 15% | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas |
|
Anàlisi de un fenómen/cas desde el factors de cuidatge Fonamentació científica Interrelació amb el grup de treball Exercici teòric dels contiguts al llarg de l'assignatura |
10% | |||||||
Pruebas mixtas |
|
Exercici teòric dels continguts al llarg de l'assignatura | 60% | |||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de la prova mixta i la mitja del reste d'activitats a de ser com a mínim del 50%. L'assistència a les activitats d'avaluació obligatòries com seminaris i ABP tindràn el 20% del pes de la nota de la mateixa. A la segona convocatòria d'avaluació es lliuraran les parts no superades a la primera convocatòria i es farà l'avaluació descomptant el 20% de la participació a les mateixes. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. D'acord a l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa, situacions de plagi o suplantació de personalitat a l'assignatura, tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el professor/ara informarà al centre per que es la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |