Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau en Biotecnologia (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 19204301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A2 |
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A4 |
Integrar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica la Biotecnologia. Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions en relació als objectius professionals de la titulació en col · laboració amb els objectius de la institució / empresa que l'acull. Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A6 |
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A7 |
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A9 |
Integrar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica la Biotecnologia. | |
A10 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar. | |
A13 |
Plantejar una hipòtesi i objectius | |
A15 |
Elaborar un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball. Defensar en públic els resultats obtinguts | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar) Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir) | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat) Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació) Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT4 |
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. (Comunicació) Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. (Context) Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. (Compromís) Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. (Col·laboració) | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia) | |
CT5 |
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |