Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica/Environmental Eng. (2016) |
Assignatures |
OPERACIONS UNITÀRIES BÀSIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | OPERACIONS UNITÀRIES BÀSIQUES | Codi | 20735214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Descriu les operacions d'etapes d'equilibri més típiques, els equips necessaris i el concepte d'etapa d'equilibri. Calcular el balanç de matèria, línies d'operació, nombre d'etapes d'equilibri mitjançant mètodes gràfics. Descriu els diferents tipus de destil·lació: flaix, destil·lació amb reflux, i els seus equips. Calcula les línies d'operació, el nombre d'etapes pel mètode de McCabe-Thiele i la relació de reflux mínima. Descriu l'equip necessari per a sistemes absorció. Càlcul del balanç de matèria diferencial i el Nombre d'Unitats de Transferència (NTU). Troba en la literatura els valors de les propietats físiques i termodinàmiques. Considera la importància dels errors en la validació de resultats experimentals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, etc. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, etc. Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa. Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa. Prepara i realtiza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l 'accés a la informació i el seu ús. Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |