Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019) |
Assignatures |
LABORATORI INTEGRAT DE SISTEMES DE CONVERSIÓ ENERGÈTICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | LABORATORI INTEGRAT DE SISTEMES DE CONVERSIÓ ENERGÈTICA | Codi | 20755108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Estima la incertesa de mesura de propietats termodinàmiques i de transport aplicant la llei de propagació d'incertesa. Coneix diferents dispositius experimentals de mesura de propietats termodinàmiques i de transport de fluids, i el seu funcionament. Analitza i presenta dades experimentals obtinguts en laboratori. Determina les prestacions de tecnologies i sistemes de conversió energètica a partir de dades experimentals. Comprèn estratègies de control en tecnologies i sistemes de conversió energètica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió). Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi). Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat). Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació). Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació). | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos (context). Es comunica i col·labora amb altres equips per assolir conjuntament els objectius proposats (comunicació). Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip (compromís). Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l'equip (col·laboració). | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu). Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |