Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
ÈTICA DIGITAL APLICADA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ÈTICA DIGITAL APLICADA | Codi | 11665207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | L'assignatura d'Ètica Digital aplicada requereix la realització de diverses activitats individuals o en grup aplicant metodologies i estratègies activas. El document Guia d'activitats inclou el contingut de cada una de les activitats proposades. Es detalla, per a totes, en què consisteix, el temps previst de dedicació de l'estudiant, el període de realització, el tipus d'activitat i la seva modalitat de realització (individual o en grup). |
Sessió Magistral | En sessions de videoconferencia i amb monogràfics multimèdia. |
Treballs | Treball individual (núcle d'interès): Treball realitzat pels alumnes de manera autònoma, sota la supervisió del professor. En la 2ª videoconferència els alumnes presenten la seva proposta de desenvolupament. Conferències: Comportan l'elaboració de síntesi multimèdia i un mapa conceptual sobre els dos articles seleccionats i llegits. Casos: Resolució, per grups separats, de casos específics sobre situacions conflictives reals vinculades amb el contingut de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Atenció a l'alumne per a la resolució de les dones i per a l'orientació acadèmica i professional. |