Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua |
Asignaturas |
LENGUA INGLESA III |
Contenidos |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | LENGUA INGLESA III | Código | 12274111 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º y 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
tema | Subtema |
1. Critical discourse analysis: theory, method, and practice |
Familiarització amb el programa i materials de l'assignatura Reading assignment 1: Cots, J.M. (2006) |
2. Genre structure | Reading assignment 2: Goatly & Hiradhar (2016: 12-42) |
10. The ecological crisis | Reading assignment 10: Goatly & Hiradhar (2016: 240-276) |
3. Representing the world |
Reading assignment 3: Goatly & Hiradhar (2016: 44-80) |
4. Creating Social relationships | Reading assignment 4: Goatly & Hiradhar (2016: 82-112) |
5. Implicit knowledge and inferences | Reading assignment 5: Goatly & Hiradhar (2016: 116-141) |
6. Subject positioning in texts |
Reading assignment 6: Goatly & Hiradhar (2016: 142-154) |
7. Intertextuality | Reading assignment 7: Goatly & Hiradhar (2016: 156-169) |
8. Advertising, consumerism and capitalism |
Reading assignment 8: Goatly & Hiradhar (2016: 173-208) |
9. Press, power and democracy | Reading assignment 9: Goatly & Hiradhar (2016: 209-238) |