Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Anglès (2009) |
Assignatures |
NARRATIVA EN ANGLÈS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | NARRATIVA EN ANGLÈS | Codi | 12274122 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció a la teoria narrativa. Explicació del pla d'estudis i avaluació dels alumnes. |
Presentacions / exposicions | Cada alumne realitzarà l'estudi d'una obra literària (novel·la o conte) de la seva elecció d'una llista d'obres proposades pel professor. En funció del nombre d'alumnes a classe, aquesta activitat es podrà realitzar en grup. El resultat del treball individual/grup es presentarà a classe, davant de tot el grup. Cada presentació anirà seguida d'un fòrum de cinc minuts per debatre sobre la presentació. |
Sessió Magistral | Les classes tenen com a objectiu proporcionar-vos les eines per avaluar les narracions descrivint els seus assoliments tècnics. Definirem els principals trets narratius i elements de la teoria narrativa, i identificarem i analitzarem exemples d'aquests trets en textos narratius. També compararem com les diferents plataformes narratives utilitzen el punt de vista, la durada i el ritme, la caracterització i altres elements narratius. |
Seminaris | Discussió de textos fixats o parts d'ells. Es demanarà als estudiants que preparin material abans de cada seminari setmanal. |
Atenció personalitzada | Els estudiants han d'assistir a les sessions de tutoria, per explicar quina novel·la/contes breus pretenen presentar a classe, i després l'esquema d'aquesta presentació. |