Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història (2018) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA A L'ÈPOCA MODERNA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA A L'ÈPOCA MODERNA | Codi | 12294010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Reconeix els conceptes principals i les dinàmiques de la història general o universal. | |
A3 |
Entén l'estructura diacrònica de la història. Relaciona les estructures i processos històrics d'un període amb els seus antecedents i consegüents. | |
A4 |
Identifica la geografia regional i mundial i la sap relacionar amb els diferents períodes històrics. | |
A8 |
Analitza i valora els conceptes apresos a partir de les fonts històriques mitjançant el comentari de text o material afí. Aplica els mètodes històrics al tractament de les fonts i a l'anàlisi del coneixement històric. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |