Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 12865303 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
11 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar | |
A2 |
Domina els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per a redactar i defensar treballs de recerca a nivell internacional | |
A3 |
Desenvolupa el sentit de l'escriptura científica sobre temes relacionats amb l'àmbit de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa | |
A4 |
Formula hipòtesis de partida i utilitza una metodologia que permeti extreure conclusions vàlides i argumentar de manera adequada i raonada | |
A8 |
Busca, obté, processa, analitza, sintetitza i comunica informació críticament (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), la transforma en coneixement per elaborar i redactar un treball acadèmic rigorós tant de caràcter docent com a investigador, considerant les fonts bibliogràfiques adequades en el camp de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa Gestiona i utilitza de manera competent bases de dades electròniques i d'altres fonts | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |