Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDAR I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDAR I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA | Codi | 18244009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació de l'alumnat i presentació de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Presentació a classe dels conceptes nuclears a partir de materials didàctics, guies d'aprenentatge i en plataforma moodle. |
Seminaris | Participació en l'anàlisi de situacions des del cuidatge envers diferents models d'infermeria. Participació en l'anàlisi del rol professional. Aprofundir en temes relacionats amb el pensament infermer, el procés d'atenció d'infermeria i el judici clínic. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segons l'objectiu del tema per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...). |
Atenció personalitzada | Tutories personalitzades presencials i/o via correu electrònic o moodle. |
Presentacions / exposicions | Elaboració i presentació d'un treball utilitzant les TIC i seguint la normativa de presentació de treballs de la URV. |