Guia docent Escola Tècnica Superior d'Arquitectura |
català |
Grau en Arquitectura (2010) |
Assignatures |
COMPOSICIÓ II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | COMPOSICIÓ II | Codi | 22204130 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A53 |
Realització de fitxes d'inventari i catalogació del patrimoni arquitectònic i propostes de protecció | |
A59 |
Realització d'anàlisi compositiva d'arquitectures modernes amb aportació de documents gràfics i maquetes. | |
A67 |
Coneixement de la història de l'arquitectura, les seves formes constructives i les bases de les tradicions arquitectòniques de la cultura occidental. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1-G |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT5-G |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |