Educació Social (1999) |
Assignatures |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ | Codi | 11081002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Bloc 6 del mòdul: Bases fonamentants de l'Educació Social: Teoria i Institucions Contemporànies de l’Educació |
1. Conceptes i fonaments de l’educació 2. Teories contemporànies de l’educació 3. L’escola nova 4. Educació infantil 5. Altres moviments (Escoles llibertàries; Educació alliberadora; Escola del treball i escola socialista) 6. Evolució del sistema educatiu espanyol 7. Característiques generals de la segona meitat del segle XX: canvis socials i canvis educatius 8. L’educació no formal 9. Agents educatius que intervenen en el desenvolupament de l’infant del Segle XXI |