Educació Social (1999) |
Assignatures |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ | Codi | 11081002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | Resoldre algunes qüestions plantejades a través dels continguts de l'assignatura.Recull de les pràctiques i ampliació de les mateixes ( en grup o individual) | 10% | |
Estudis previs | Exercicis puntuals a resoldre durant la presentació d'algun document audiovisual o posteriorment a una pel.lícula per comentar. | 5% | |
Seminaris | Aportació de documentació per part dels alumnes pel treball en profunditat d'un determinat tema, dirigit pel professor. | 5% | |
Debats | Participació en debats i fòrums de discussió a l'aula a nivell individual i en grup. | 5% | |
Treballs | Treball obligatori: realització d'un treball d'alguna temàtica de l'assignatura (en grup o individual) | 15% |
|
Proves de Desenvolupament | Prova escrita final de desenvolupament dels coneixements sobre els continguts de l'assignatura. | 60% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). |