2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Resoldre algunes qüestions plantejades a través dels continguts de l'assignatura.Recull de les pràctiques i ampliació de les mateixes ( en grup o individual) 10%
Estudis previs Exercicis puntuals a resoldre durant la presentació d'algun document audiovisual o posteriorment a una pel.lícula per comentar. 5%
Seminaris Aportació de documentació per part dels alumnes pel treball en profunditat d'un determinat tema, dirigit pel professor. 5%
Debats Participació en debats i fòrums de discussió a l'aula a nivell individual i en grup. 5%
Treballs Treball obligatori: realització d'un treball d'alguna temàtica de l'assignatura (en grup o individual) 15%
Proves de Desenvolupament Prova escrita final de desenvolupament dels coneixements sobre els continguts de l'assignatura. 60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral).