2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ
   Fonts d'informació
Bàsica

Teoria i Institucions Contemporànies de l’Educació

 

  • COLOM,J.A. i MELICH, J.C. (1994): Después de la modernidad. Nuevas filosofías de la educación. Paidós. Barcelona
  • COLOM, Antoni, BERNABEU, José Luis, DOMINGUEZ, Emilia i SARRAMONA, Jaume (1998): Teorías e instituciones contemporaneas de la educación. Ed. Ariel. Barcelona
  • DELORS, Jacques (1996):Educació: Hi ha un tresor amagat a dins. UNESCO. Barcelona
  • DIVERSOS AUTORS (1996): Vers l’escola nova. Col.lecció Rosa Sensat. Ed. Eumo. Vic
  • FUENTES GOYANES, Enrique (1998): CD. Quadern de viatge.Ed.Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili. Ed.ICE. Tarragona. (Per PC-Windows)
  • GALBRAIT, J.K. (1987): La era de la incertidumbre. Ed.Plaza y Janés. Barcelona
  • HABERMAS,J. (1986): Ciencia y técnica como ideología. Ed.Tecnos. Madrid
  • IYANGA PENDI, A. (1998): La educación contemporánea. Teorías e Instituciones. Col. Universidad. Ed.Nau llibres. Valencia
  • JORDAN SANTAOLARIA,J.A.(1998): La educación intercultural
  • JUIF, Paul, LEGRAND, Louis (1980): Grandes orientaciones de la pedagogía contemporánea. Ed.Narcea, S.A. de ediciones Madrid.
  • LYOTARD,J.F. (1984): La condición postmoderna. Ed. Cátedra. Madrid.
  • NOGUERA ARROM, Joana (1995): Cuestiones de antropología  de la educación. Ed. CEAC. Barcelona.
  • VALERO IGLESIAS, L.F. y otros. (1995): Como hacer proyectos pedagógicos participativos. Ed.Angle.
  • VALERO IGLESIAS, L.F. (1992): Aproximación a una educación en valores. Ed.PPU. Barcelona
Complementària