Educació Social (1999) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS I | Codi | 11081201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer les principals teories organitzatives aplicables als centres educatius. | A3 |
||
Identificar els àmbits de gestió en un centre educatiu. | A7 A8 |
||
Valorar les característiques organitzatives d'un Sistema Educatiu. | B1 B5 B18 |
C3 C4 |
|
Analitzar i determinar el caràcter pluridimensional d'un centre educatiu. | B2 B6 B7 B14 B16 B18 |
C3 C5 |
|
Reconèixer els elements organitzatius de tota la institució educativa i els diversos nivells de participació. | A17 A21 |
B14 |
|
Aplicar les continguts de la matèria en la realització de treballs pràctics. | B3 B4 B5 B14 B15 |
||
Constatar que tot centre educatiu participa de les característiques d'una organització complexa. | A3 A8 A9 |
B1 B14 |
|
Assimilar els principis bàsics de les tendències organitzatives i les seves possibilitats d'aplicació a tota la institució educativa. | A8 A11 A14 |
||
Analitzar els elements estructurals i dinàmics que constitueixen els centres educatius, considerats com organitzacions formals i no formals | A3 A12 A13 A14 A17 |
B3 B5 B17 |
C2 C5 |
Conèixer i utilitzar la legislació bàsica que afecta a la gestió de centres educatius | A2 A3 |
B3 |