Educació Social (1999) |
Assignatures |
NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA | Codi | 11081202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | S'avaluarà el tipus de contingut que s'aporta en les exposicions i els documentals amb els que es presentaran els estudis de casos. | 20% de la nota | |
Estudis previs | Es refereix a la preparació del treball corresponent al tòpic escollit. | 20% de la nota | |
Treballs | El treball que ha fonamentat l’exposició caldrà presentar-lo per escrit seguint la guia que proporcionarà el professor de l’assignatura. | 20% de la nota | |
Proves pràctiques | Recensió d’un assaig o anàlisi de cas a partir d’una obra literària. | 40 % de la nota | |
Altres | Els alumnes hauran d'assistir a classe el 80% de les sessions. L'avaluació d'aquells alumnes que no puguin assistir a classe exigirà la realització de les següents activitats: • Dossier de resums o mapes conceptuals dels treballs escrits presentats pels grups de treball en relació als tòpics exposats – (20% de la nota). • Realització d'un treball escrit d'un tòpic del bloc corresponent als temes específics de l'assignatura. El treball haurà de comptar amb la presentació d'un cas a partir d'una obra literària o cinematogràfica - (30% de la nota). • Recensió d'un assaig de sociologia de la delinqüència (veure apartat bibliogràfic) - (50% de la nota). |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova. |