2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions S'avaluarà el tipus de contingut que s'aporta en les exposicions i els documentals amb els que es presentaran els estudis de casos. 20% de la nota
Estudis previs Es refereix a la preparació del treball corresponent al tòpic escollit. 20% de la nota
Treballs El treball que ha fonamentat l’exposició caldrà presentar-lo per escrit seguint la guia que proporcionarà el professor de l’assignatura. 20% de la nota
Proves pràctiques Recensió d’un assaig o anàlisi de cas a partir d’una obra literària. 40 % de la nota
Altres

Els alumnes hauran d'assistir a classe el 80% de les sessions. L'avaluació d'aquells alumnes que no puguin assistir a classe exigirà la realització de les següents activitats: • Dossier de resums o mapes conceptuals dels treballs escrits presentats pels grups de treball en relació als tòpics exposats – (20% de la nota). • Realització d'un treball escrit d'un tòpic del bloc corresponent als temes específics de l'assignatura. El treball haurà de comptar amb la presentació d'un cas a partir d'una obra literària o cinematogràfica - (30% de la nota). • Recensió d'un assaig de sociologia de la delinqüència (veure apartat bibliogràfic) - (50% de la nota).

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova.