2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer les teories, termes i conceptes bàsics i els moviments contemporanis de l'educació, aprofundint en l'àmbit geogràfic d'Espanya i Catalunya. A1
A15
A18
A36
A42
A44
A45
A47
A52
A59
A61
A63
A64
B1
B3
B4
B5
B9
B11
B18
C3
C5
Comprendre teories i moviments contemporànies de l’educació. A15
B1
C5
Estudiar els models històrics més importants de l'evolució de l'educació. A1
A15
A36
B3
C5
Valorar la importància de l’educació en la seva diversitat de tasques educatives sabent traslladar a l’anàlisi de la realitat i a la pràctica, els models estudiats teòricament. A1
A15
A18
B1
C3
Analitzar la realitat educativa del S.XX i XXI (agents educatius, educació no formal...) A15
B3
C5