2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Participar en els debats i fòrums de discussió a l’aula a nivell individual i en grup. 5%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Resoldre algunes qüestions plantejades a través dels contignuts de l'assignatura. 3%
Treballs Recull de les pràctiques i ampliació de les mateixes, es pot fer en grup (màxim 3 persones) o individual.

Treball obligatòri: realització d'un treball d'alguna temàtica de l'assignatura(en grup o individual).
25%
Fòrums de discussió Generar alguns debats sobre l'educació avui. 2%
Proves de Desenvolupament Prova final de desenvolupament dels coneixements sobre els contignuts. 60%
Altres

Els mateixos alumnes poden fer propostes de treball.

5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

- Els alumnes que no poden assistir a classe regularment ho han de comunicar a la professora i se'ls indicarà l'itinerari a realitzar, prèvia entrevista a començament de curs. - Cal presentar tots els treballs dins del calendari que s'elaborarà conjuntament amb els alumnes. - Tots els treballs d'aquesta assignatura s'han de presentar segons indiquen les bases de presentació de treballs del Departament de Pedagogia (http://pedagogia.fcep.urv.es) -Perquè els treballs serveixin per pujar la nota final, han de tenir una valoració mínima de 7. - Per poder avaluar a l'alumne cal haver presentat la fitxa correctament, haver assistit al 88% de les pràctiques i haver entregat tots els treballs que es demanen. - El dia de l'examen cal presentar el DNI o document personal acreditatiu.