Codi |
|
A1 |
Conèixer i comprendre la complexitat dels processos educatius, en general (finalitat i funcions de l'educació i del sistema educatiu, teories del desenvolupament i de l'aprenentatge, l'entorn cultural i social i l’àmbit institucional i organitzatiu de l'escola, el disseny i desenvolupament del currículum, el paper del docent. |
A36 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
A37 |
Conèixer els fonaments psicològics, socials i lingüístics de les diferents necessitats educatives especials i ser capaç d'assessorar pares i professors. |
A41 |
Conèixer els nivells de competència personal dels alumnes i la seva avaluació en aquells àmbits del seu desenvolupament psicosocial que poden estar a l'origen de les seves necessitats especials. |
A45 |
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. |
A46 |
Ser capaç de crear i mantenir vincles de comunicació coordinats amb les famílies per tal d’incidir més eficaçment en el procés educatiu. |
A47 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa. |
A48 |
Guiar-se per principis interdisciplinars a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 6 a 12 anys. |
A49 |
Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure un aprenentatge significatiu. |
A63 |
Promoure l'aprenentatge autònom dels alumnes, prenent com a referència els objectius i continguts del nivell educatiu corresponent, desenvolupant estratègies que evitin l'exclusió i la discriminació. |
A64 |
Gestionar els conflictes i resoldre'ls. |
A70 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
A74 |
Reconèixer la diversitat dels alumnes i explicitar-la, situar-la en relació amb el coneixement científic i dissenyar o escollir intervencions didàctiques per facilitar el desenvolupament científic |
A77 |
Conèixer els continguts que s'han d'ensenyar i la seva singularitat espistemològica i l'especifitat de la seva didàctica |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B11 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B12 |
Ser capaç de prendre decisions |
B13 |
Tenir un raonament crític |
B15 |
Tenir iniciativa i esprit emprenedor |
B19 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |