2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  ALTERACIONS EN L´APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L´ESCRIPTURA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Construir amb fonament un model interpretatiu dels processos psicològics implicats en els aprenentatges de la llengua escrita. A3
C2
C5
2. Conèixer d’una manera ordenada i aprofundida la naturalesa de les principals alteracions de la lectura i escriptura que es presenten a l’escola, les causes que les originen i la seva interpretació A34
A37
C2
C5
3. Analitzar recursos i estratègies que afavoreixin l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. A38
A39
A48
A49
B2
B5
B6
C2
C3
C5
4. Valorar i reflexionar sobre les pràctiques educatives de l'ensenyament i aprenentatge de la lectura i l'escriptura. A1
A56
B5
B6
B7
C2
C3
C5
5. Adquirir o perfeccionar procediments per a la detecció i interpretació d’alteracions, així com per a la recollida, anàlisi i valoració de mostres d’activitats escolars a propòsit de la lectura i l’escriptura. A38
A39
A41
A51
A61
B2
B5
B6
B7
C2
C3
C5
6. Perfeccionar les tècniques personals de treball individual i col·lectiu i, construir la pròpia imatge de mestres especialistes en la interpretació dels èxits i dificultats en lectura i escriptura. A36
A45
A47
A55
A56
A57
B1
B3
B5
B6
B7
C2
C3
C5