2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Els estudiants recolliran els treballs i activitats sol.licitats en la carpeta individual o de grup corresponent a cada mòdul. Le valoracions s'incorporen al procés d'avaluació continuada.
En la Guia de cada mòdul es concreten les orientacions per a la realització dels treballs i els criteris d'avaluació a emprar.
40% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Presentacions / exposicions Es presenten al gran grup els produces elaborats a propòsit de les activitats proposades. La valoració s'incorpora a l'avaluació continuada. 10% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Sessió Magistral Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. Comporta l'assistència a les sessions considerades com a obligatòries
Atenció personalitzada Incorporada a l'avaluació continuada. Inclou les activitats de tutoria individual i de grup 10% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Proves objectives de preguntes curtes Respostes personals a preguntes sobre article, text, document, treball a classe. Els resultats s'incorporen al procés d'avaluació continuada de cada estudiant. 30% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Proves pràctiques Es tracta de proves d'aprenentatge referides a situacions relacionades amb la pràctica. Els resultats s'incorporen al procés d'avaluació continuada de cada estudiant. 10% (Pot variar en funció de cada mòdul)
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els estudiants que, per les raons que sigui, no segueixin el sistema d'avaluació continuada proposat seran examinats al final del quadrimestre de tots els continguts de l'assignatura, estudiats a partir de les fonts d'informació que s'assenyalen en les guies de treball corresponents a cada un dels tres mòduls de l'assignatura. Hauran de presentar, també, les activitats pràctiques que s'assenyalin.