Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | Els estudiants recolliran els treballs i activitats sol.licitats en la carpeta individual o de grup corresponent a cada mòdul. Le valoracions s'incorporen al procés d'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les orientacions per a la realització dels treballs i els criteris d'avaluació a emprar. |
40% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Presentacions / exposicions | Es presenten al gran grup els produces elaborats a propòsit de les activitats proposades. La valoració s'incorpora a l'avaluació continuada. | 10% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Sessió Magistral | Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. | Comporta l'assistència a les sessions considerades com a obligatòries |
|
Atenció personalitzada | Incorporada a l'avaluació continuada. Inclou les activitats de tutoria individual i de grup | 10% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Proves objectives de preguntes curtes | Respostes personals a preguntes sobre article, text, document, treball a classe. Els resultats s'incorporen al procés d'avaluació continuada de cada estudiant. | 30% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Proves pràctiques | Es tracta de proves d'aprenentatge referides a situacions relacionades amb la pràctica. Els resultats s'incorporen al procés d'avaluació continuada de cada estudiant. | 10% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants que, per les raons que sigui, no segueixin el sistema d'avaluació continuada proposat seran examinats al final del quadrimestre de tots els continguts de l'assignatura, estudiats a partir de les fonts d'informació que s'assenyalen en les guies de treball corresponents a cada un dels tres mòduls de l'assignatura. Hauran de presentar, també, les activitats pràctiques que s'assenyalin. |