Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I | Codi | 11091104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
J. Bruner, Acción, pensamiento y lenguaje, Alianza sicología, 1.984 G. Wells, Aprender a leer y escribir, Cuadernos de Pedagogía-Laia, 1.989 , Articles (de didàctica de la llengua i la literatura), Graó, , Artículos de didáctica de la lengua, Graó, , Clij( revista de literatura infantil y juvenil), Torre de papel, , Cuadernos de pedagogía, , R. Clemente Estevan, Desarrollo del lenguaje, Octaedro, 1.995 Bustos Sánchez, Discriminación auditiva y logpedia, CEPE, 1988 Bustos Sánchez, Discriminación auditiva y logpedia, CEPE, 1988 Ch. Bouton, El desarrollo del lenguaje, UNESCO-Abril, 1.982 J. Rondal, El desarrollo del lenguaje, Médica y Técnica- Trillas, 1.982 M. Monfoert; A. Juárez, El niño que habla, CEPE, 1.987 A. Canevaro, Els infants que es perden al bosc, EUMO, 1976 T. Colomer; A. Camps, Ensenyar a llegir, ensenyar a comprendre, Rosa Sensat-Ed. 62, 1.991 D. Cassany i altres, Ensenyar llengua, Graó, 1.993 A.Juárez; M. Monfort, Estimulación del lenguaje oral: un modelo interacivo para niños con dificultades, Santillana, 1.989 G. Rodari, Gramàtica de la Fantasia, Aliorna, 1.983 , Guix, Graó, I. Solé, L'ensenyament de la comprensió lectora, CEAC, 1.987 D. Cassany, La cuina de l'escriptura, La Nau d'Empúries, 1.993 J. Bruner, La parla dels infants, EUMO, 1.985 A.Mª Borzone de Manrique, Leer y escribir a los 5, Aiqué, 1991 M. Fons Esteve, Llegir i escriure per viure, La Galera, 1.999 M.D. Rius Estrada, Llenguatge oral. Projecte de metodologia per al desenvolupament de la comunicació a l'escola, La Guaira, 1.989 Grup de llengua escrita Rosa Sensat, nºs. 9,14,15,26,39, , Vigotski, Pensament i llenguatge, EUMO, 1.988 , Perspectiva escolar, Rosa Sensat, F. Hernández Pina, Teorías psicosociolingüísticas, S. XXI, 1.984 , Textos, Graó, J. Gómez Tolón, Trastornos de la adquisición del lenguaje, Escuela española, 1.987 |
|
|
Complementària | |
|