Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
TÈCNIQUES PLÀSTIQUES EN EL MARC ESCOLAR |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TÈCNIQUES PLÀSTIQUES EN EL MARC ESCOLAR | Codi | 11091203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
BIBLIOGRAFIA
BOIX, E., i CREUS, R. (1987): L' expressió plástica a l' escola. Polígrafa, Barcelona.
COSETI NO, P. (1996): Técnicas de cerámica. Acanto, Barcelona.
DRAKE, K. (1987): la cerámica sin torno. Kapelusz, Buenos Aires.
FERRY, D. (1998): La pintura sin pincel. Libsa, Madrid.
GRATACÓS, R, et alt. (1993): l’ art a l’ escola. Universitat autónoma de Barcelona.
JOVER, L., i SALA, C. ( ): Técnicas de impresión en la escuela . Avance, Barcelona.
HARRISON, H. (1996): Técnicas de pintura acrílica. Acanto, Barcelona
KAMPMANN, L. ( ): Tintas. Bouret, París.
KAMPMANN, L. ( ): Papeles de colores. Bouret, París.
KAMPMANN, L. ( ): Modelar y dar forma. Bouret, París.
MAYE RS, R. (1998): Materiales y técnicas de arte. Herman Blume, Madrid.
MENDEZ, M. (1983): El collage infantil. Aspectos artísticos y aplicaciones pedag6gicas. Ancora, Barcelona.
PEDROLA, A. (1982): Materials, procediments i técniques pictóriques. Eds. de la Universitat de Barcelona, Barcelona.
PETERSON, H., i GERRING, R.: La pintura en el aula. Exploración de nuevas técnicas.
ROTGER, E., KLANTE, P. ( ): La cerámica. Ed. Bouret, París.
ROTGER, E., KLANTE, P. ( ): El papel. Bouret, París.
WELLS, K. (1998): Teñido y estampación. Acanto, Barcelona.
WRIGHT, M. (1994): introducción al pastel. Herman Blume, Madrid.
URLGRAFIA www.mnac.es www.museuart.com museosdevenezuela.org/Documentos/ Aproximacion/Aproximacion3.shtml www.conservacionyrestauracion.inah.gob.mx www.calcografianacional.com www.artshow.com/resources |
|
Complementària | |
BIBLIOGRAFIA
BOIX, E., i CREUS, R. (1987): L' expressió plástica a l' escola. Polígrafa, Barcelona.
COSETI NO, P. (1996): Técnicas de cerámica. Acanto, Barcelona.
DRAKE, K. (1987): la cerámica sin torno. Kapelusz, Buenos Aires.
FERRY, D. (1998): La pintura sin pincel. Libsa, Madrid.
GRATACÓS, R, et alt. (1993): l’ art a l’ escola. Universitat autónoma de Barcelona.
JOVER, L., i SALA, C. ( ): Técnicas de impresión en la escuela . Avance, Barcelona.
HARRISON, H. (1996): Técnicas de pintura acrílica. Acanto, Barcelona
KAMPMANN, L. ( ): Tintas. Bouret, París.
KAMPMANN, L. ( ): Papeles de colores. Bouret, París.
KAMPMANN, L. ( ): Modelar y dar forma. Bouret, París.
MAYE RS, R. (1998): Materiales y técnicas de arte. Herman Blume, Madrid.
MENDEZ, M. (1983): El collage infantil. Aspectos artísticos y aplicaciones pedag6gicas. Ancora, Barcelona.
PEDROLA, A. (1982): Materials, procediments i técniques pictóriques. Eds. de la Universitat de Barcelona, Barcelona.
PETERSON, H., i GERRING, R.: La pintura en el aula. Exploración de nuevas técnicas.
ROTGER, E., KLANTE, P. ( ): La cerámica. Ed. Bouret, París.
ROTGER, E., KLANTE, P. ( ): El papel. Bouret, París.
WELLS, K. (1998): Teñido y estampación. Acanto, Barcelona.
WRIGHT, M. (1994): introducción al pastel. Herman Blume, Madrid.
URLGRAFIA www.mnac.es www.museuart.com museosdevenezuela.org/Documentos/ Aproximacion/Aproximacion3.shtml www.conservacionyrestauracion.inah.gob.mx www.calcografianacional.com www.artshow.com/resources |