Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
TUTORIA I AVALUACIÓ A L´AULA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TUTORIA I AVALUACIÓ A L´AULA | Codi | 11091204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer la fonamentació legal i teòrico-pràctica de la tutoria. | A1 |
||
Analitzar diferents models de tutoria | A1 |
||
Aprofundir en les funcions del tutor. | B1 B9 |
||
Conèixer els elements bàsics que configuren els objectius, principis i àmbits de l'orientació educativa. | B16 |
||
Analitzar els diferents moments pels que ha passat el desenvolupament de l'orientació al Departament d'Educació i Universitats. | A39 |
||
Analitzar i practicar algunes tècniques d'orientació. | |||
Reflexionar al voltat de la normativa existent al voltant de l'avaluació i, interpretar i diferenciar els diferents models. | |||
Dissenyar i desenvolupar tècniques i instruments d'avaluació aplicables a l'aula. |