Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT MOTOR |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT MOTOR | Codi | 11101018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats Introductòries | l’alumnat haurà d’aprendre una conducta motriu que desconeix i ensenyar-la posteriorment a alumnes de 6è. de Primària. El resultat d’aquest procés el presentarà en un treball desenvolupat en grups de 4 persones ( 2 nois i dues noies). | ||
Sessió Magistral | Modalitat: Avaluació continua Prova escrita dels continguts teòrics en el cas de que el treball principal de l’assignatura sigui deficient (30%). Treballs teòrics-pràctics, individuals i en grups (60%). Treball de grup (4 persones), aprendre i ensenyar una tasca motriu nova, es a dir, alguna tasca que no es té assolida. Es farà en 3 sessions pels adults i en 1 amb nens de cicle superior de Primària. S’hauran de comparar els resultats d’ambdós grups i analitzar-los. Assistència obligatòria a les classes pràctiques (10%). La nota final serà la mitja de totes les proves realitzades i superades. Modalitat: Examen (alumnat que treballa o altres raons a considerar) • Examen (70%): sobre els continguts treballats. Examen de preguntes curtes sobre els continguts del temari i situacions pràctiques. • Treball individual (30 %): cada persona haurà d’aprendre i ensenyar una tasca motriu nova, es a dir, alguna tasca que no es té assolida. Es farà en 3 sessions pels adults i en 1 amb nens de cicle superior de Primària. S’hauran de comparar els resultats de l’adult i els nens i analitzar-los. Per a aprovar l’assignatura cal aprovar els dos apartats. |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||