2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Mestre Especialitat en Educació Física (1997)
 Assignatures
  APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT MOTOR
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries l’alumnat haurà d’aprendre una conducta motriu que desconeix i ensenyar-la posteriorment a alumnes de 6è. de Primària. El resultat d’aquest procés el presentarà en un treball desenvolupat en grups de 4 persones ( 2 nois i dues noies).
Sessió Magistral Modalitat: Avaluació continua

Prova escrita dels continguts teòrics en el cas de que el treball principal de l’assignatura sigui deficient (30%).
Treballs teòrics-pràctics, individuals i en grups (60%). Treball de grup (4 persones), aprendre i ensenyar una tasca motriu nova, es a dir, alguna tasca que no es té assolida. Es farà en 3 sessions pels adults i en 1 amb nens de cicle superior de Primària. S’hauran de comparar els resultats d’ambdós grups i analitzar-los.
Assistència obligatòria a les classes pràctiques (10%).
La nota final serà la mitja de totes les proves realitzades i superades.

Modalitat: Examen (alumnat que treballa o altres raons a considerar)

• Examen (70%): sobre els continguts treballats. Examen de preguntes curtes sobre els continguts del temari i situacions pràctiques.

• Treball individual (30 %): cada persona haurà d’aprendre i ensenyar una tasca motriu nova, es a dir, alguna tasca que no es té assolida. Es farà en 3 sessions pels adults i en 1 amb nens de cicle superior de Primària. S’hauran de comparar els resultats de l’adult i els nens i analitzar-los.
Per a aprovar l’assignatura cal aprovar els dos apartats.
 
Altres comentaris i segona convocatòria