Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
COMENTARI I ANÀLISIS DE TEXTOS DE LITERATURA ESPANYOLA CONTEMPORÀNIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | COMENTARI I ANÀLISIS DE TEXTOS DE LITERATURA ESPANYOLA CONTEMPORÀNIA | Codi | 11111217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer la literatura espanyola contemporània en el seu marc històric i cultural. | A4 A16 A20 |
||
2. Conèixer la didàctica de la llengua i cultura espanyoles. | A2 A3 A5 |
||
3. Mostrar un domini de les tècniques i mètodes de l’anàlisi literària. | A5 A19 |
||
4. Identificar la funció i la tipologia dels textos en funció dels diferents gèneres literaris i del seu sistema retòric. | A23 A24 A25 |
||
5. Reconèixer el valor de la literatura per a l'aprenentatge de la llengua, a partir de la lectura i comentari de textos. | A3 A4 |
||
6. Ser capaç d'analitzar els textos literaris en una perspectiva comparada històrica i cultural. | A23 A28 |
||
8. Mostrar la capacitat de continuar l'anàlisi del text literari de forma autònoma. | B13 B17 |
||
9. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | B3 B15 B16 |
||
10. Treballar de forma autònoma amb iniciativa | B4 |
C3 C4 |
|
12. Expressar-se correctament de manera oral i escrita en castellà. | C5 |
||
11. Treballar de forma col•laborativa | B5 B20 |
||
13. Capacitat d'anàlisi i síntesi. | B9 |
||
7. Utilitzar amb facilitat i eficàcia els recursos i materials de consulta a l'abast per ampliar coneixements i resoldre dubtes. | A24 A25 A42 |
B15 |