Codi |
|
A19 |
Conèixer les manifestacions del llenguatge artístic. |
A22 |
Conèixer la representació a través dels llenguatges plàstics i visuals. |
A24 |
Conèixer els fonaments de la cultura popular, amb especial referència al folklore propi de la localitat i la comunitat autònoma. |
A25 |
Conèixer, valorar i seleccionar obres musicals de referència de tots els estils, èpoques i cultures. |
A26 |
Conèixer i dominar els principis de l'expressió i la comunicació corporal relacionats directament amb el fet musical i la dansa. |
A27 |
Conèixer les manifestacions musicals de diferents cultures. |
A28 |
Conèixer i valorar el propi cos, les seves possibilitats motrius i comunicatius i els beneficis que tenen sobre la salut. |
A36 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
A48 |
Guiar-se per principis interdisciplinars a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 6 a 12 anys. |
A50 |
Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne. |
A54 |
Tenir un equilibri emocional en les circumstàncies variades de l'activitat professional. |
A55 |
Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions. |
A57 |
Assumir la necessitat del desenvolupament professional continuat, mitjançant l’avaluació de la pròpia pràctica. |
A65 |
Conèixer els fonaments i desenvolupament de la didàctica i la pedagogia musical i realitzar adaptacions per permetre que els nens gaudeixin de la música i del seu ús com a mitjà d'expressió |
A67 |
Conèixer els fonaments del llenguatge musical, tècnica instrumental i vocal, harmonia, rítmica i dansa |
A69 |
Prendre consciència dels elements temàtics des d'una perspectiva de l'escolta i elaborar documents, esquemes i partitures |
A70 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
A71 |
Preparar, seleccionar o construir materials didàctics i utilitzar-los en els marcs específics de les diferents disciplines |
A73 |
Ser sensible a l'interès dels alumnes, utilitzar els recursos adequats per motivar-los en l'aprenentatge de les ciències i fomentar en els alumnes una actitud favorable cap a la ciència i les seves aplicacions |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral com a ciutadà. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B10 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B11 |
Ser capaç de prendre decisions |
B12 |
Tenir un raonament crític |
B13 |
Ser creatiu |
B14 |
Tenir iniciativa i esprit emprenedor |
B15 |
Estar motivat per la qualitat |
B16 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |