2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Primària (1997)
 Assignatures
  BASES PSICOLÒGIQUES DE L´EDUCACIÓ ESPECIAL
   Fonts d'informació
Bàsica

BIBLIOGRAFÍA   BÁSICA

Aranda, R.E. (2002). Educación Especial . Madrid. Ed. Prentice Hall

Lou, M.A.; López, N. (Coord) (2000). Bases Psicopedagógicas de la educación especial. Madrid. Pirámide

Marchesi, A.; Coll, C.; Palacios, J. (1999). Desarrollo Psicológico y Educación. Trastornos del desarrollo y Necesidades Educativas. Madrid. Alianza Editorial

Paula Pérez, Isabel (2003).  Educación Especial. Madrid: Mc Graw Hill

Puigdelivoll, I. (1998). La Educación Especial en la escuela integrada. Barcelona: Graó

 

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

Ainscow, M. (1994).  Necesidades especiales en el aula. Guía para la formación del profesorado. Madrid: Narcea.

Bautista, R. (1993). Necesidades Educativas Especiales. Málaga: Aljibe

Beltrán, J., Bermejo, V., Prieto, M.D., Vence, D. (1993): Intervención psicopedagógica. Madrid. Pirámide.

Carrión, J. (2001). Integración Escolar: ¿Plataforma para la escuela inclusiva?. Málaga. algibe

Documents d’Educació Especial. Barcelona. Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament (Col.lecció)

Fortes del Valle y otros (Coord.) (1996). BasesPsicológicas de la Educación Especial. Aspectos teóricos y prácticos. Valencia: Promolibro.

Gonzalez, E. (Coord.) (2003). Necesidades Educativas Específicas. Intervención psicoeducativa. Madrid: Ed. CCS.

Grau Rubio, C. (1998). Educación Especial. De la integración escolar a la escuela inclusiva. Valencia. Promolibro.

Heward, W.L. (1997). Niños excepcionales. Una introducción a la Educación Especial. Ed. Prentice Hall.

Lewis, V. (1991). Desarrollo y déficit: ceguera, sordera, déficit motor, Síndrome de Down, Autismo. Madrid. Paidós. MEC. Col. Temas de Educación

Marchesi, A.; Coll, C.; Palacios, J. (1990).  Desarrollo Psicológico y Educación. Necesidades Educativas Especiales y Aprendizaje Escolar. Madrid. Alianza Editorial.

Pujolás, P.  (2003).  Aprendre junts  alumnes diferents. Els equips d’aprenentatge coperatiu. Vic: EUMO

Puigdelivoll, I. (Coord.) (1998). Necessitats Educatives Especials. Vic. Eumo

Sánchez, A.  (1996). Necesidades Educativas e intervención Psicopedagógica. Barcelona. UB. Psicología y Educación.

Sánchez Manzano, E. (2001). Principios de Educación Especial. Madrid. Ed. CCS

Sánchez Palomino, A. y Torres González, J.A. (1997). Educación Especial I. Madrid: Pirámide.

Verdugo, M. (Dir.) (1995). Personas con discapacidad. Madrid

 

REVISTAS                                                                                          Direcciones de Internet:

Cuadernos de Pedagogía                                                                           www.xtc.es

GUIX                                                                                                    www.edu365.es

In-fan-cia                                                                                                www.paidos.rediris.es

Perspectiva Escolar                                                                                 www.fundaciononce.es

Revista de Educación Especial. Málaga: Aljibe                                            www.edualter.org

Siglo Cero

SUPORTS. Revista Catalana de Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vic. Departament d’Educació Especial de la Universitat de Vic. EUMO Editorial

Complementària