2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  BASES METODOLÒGIQUES DE LA INVESTIGACIÓ EDUCATIVA II
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Dominar el vocabulari tècnic i la terminologia específica de la investigació educativa. A11
B6
C5
Comprendre la fonamentació científica i epistemològica de la investigació en educació. A11
A12
Conèixer i diferenciar els principals mètodes, dissenys, estratègies de recollida de dades i anàlisi d’informació. A11
Distingir els trets significatius o característics de les metodologies quantitatives i qualitatives. A11
A12
A21
B1
C2
Conèixer eines i recursos específics per l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades. A5
A11
A12
B1
B5
C2
Localitzar i utilitzar fonts bibliogràfiques i documentals actualitzades d’informació. A11
A12
A21
B1
B2
B11
C2
Treballar amb diferents eines per l’anàlisi de dades. A5
A11
A12
B1
C2
Aplicar els coneixements i tècniques estadístiques a la investigació educativa. A11
A17
B3
Inferir, des de resultats empírics, conclusions adequades. A11
A12
B3
B4
B9
C5
Realitzar una lectura crítica de les investigacions en el camp educatiu, sabent diferenciar els mètodes i tècniques de recerca. A11
A12
B3
B4
C5
Valorar les aportacions i limitacions d’una investigació en la implementació de processos d’innovació i millora. A4
A17
B9
Participar activament en equips de recerca i d’investigació. A11
A12
A21
B1
B5
B13