Codi |
|
A1 |
Conèixer i contextualitzar els sistemes educatius i formatius actuals en el context internacional i, especialment, en els països de la unió europea. |
A2 |
Conèixer els processos històrics dels sistemes, les professions i les institucions i/o organitzacions d’educació i formació. |
A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
A4 |
Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius. |
A9 |
Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge. |
A13 |
Conèixer la legislació educativa. |
A17 |
Dissenyar i aplicar tècniques i instruments de diagnòstic i detecció de varibales que justifiquen una acció educativa concreta. |
A18 |
Dissenyar i desenvolupar processos d’avaluació de programes, centres i institucions i sistemes educatius. |
A25 |
Assessorar sobre l’ús pedagògic i integració curricular dels mitjans i recursos didàctics. |
A27 |
Realitzar la gestió professional dels recursos humans, materials i funcionals en entorns d’educació i formació. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B10 |
Organització i planificació |
B16 |
Adaptació a situacions noves |
B17 |
Lideratge |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |