2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS II
   Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (normalment una prova de desenvolupament). En el bloc que ens ocupa, donat el seu caràcter marcadament orientat a la pràctica educativa, el professor utilitzarà també proves pràctiques per a avaluar les competències del “Saber Fer”.