2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  TEORIA DE L'EDUCACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Aprendre a relacionar entre els contextos socio-econòmics i culturals i els sistemes educatius. Línies dels organismes internacionals respecte els processos educatius amb especial incidència en la Unesco (Educació per a tots) i la Unió Europea (Educació al llarg de tota la vida) A1
Generar capacitat d'anàlisi i síntesi. Capacitat reflexiva. Visió sistèmica i global. Capacitat crítica. A1
Conèixer el fonaments teòrics de l'educació. Identificar les diferents teories que expliquen l'educació. Identificar els agents que intervenen en tota l'acció educativa. Analitzar la dimensió axiològica i teleològica de l'educació. Comprendre les noves tendències del àmbit educatiu A3
Argumentar les bases teòriques de l’educació i els seus processos. Contrastar les diferents teories de l’educació. Identificar l’acció educativa que desenvolupen dels agents que intervenen en tot el procés. Proposar pautes per a la clarificació de valors. Identificar aspectes específics de la problemàtica i tendències educatives actuals A3
Aprendre els elements principals en la comunicació de masses. Ampli espectre de programes socio-educatius A27
Donar pautes, en llenguatge proper i comprensible a professionals dels mitjans de comunicació sobre diverses problemàtiques socials A27
Col.laborar en la participació interdisciplinar. B5
C5