Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORIA DE L'EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TEORIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11151012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 9 | 0 | Troncal | Segon | Anual |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Altres comentaris i segona convocatòria |
Totes les activitats tenen repercussió en l'avaluació. La professora tindrà evidències escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que la professora valorarà mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). |