Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11151105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
- Conèixer els fonaments del Diagnòstic en Educació, les fases del procés diagnòstic i els objectius específics de cadascuna d´elles. | A2 A4 A5 A11 A17 |
B2 B4 B5 B12 |
C3 C5 |
- Estudiar, analitzar i comparar diferents estratègies educatives que permetin intervenir en diferents problemàtiques | |||
- Dissenyar, elaborar, aplicar i interpretar correctament proves i instruments utilitzats en el procés diagnòstic | |||
- Capacitar per a l´elaboració d´informes diagnòstics | |||
- Conèixer com orientar específicament segons els resultats extrets de diferents diagnòstics |