Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TÈCNIQUES DE RECOLLIDA I ANÀLISIS DE DADES EN INVESTIGACIÓ EDUCATIVA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TÈCNIQUES DE RECOLLIDA I ANÀLISIS DE DADES EN INVESTIGACIÓ EDUCATIVA | Codi | 11151109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
- Comprendre, desenvolupar i valorar un procés d'investigació educativa, utilitzant adequadament els seus mètodes. | A5 A11 A21 |
||
Desenvolupar actituds bàsiques d'un procés d'investigació: col·laboració, rigor, flexibilitat, treball en equip. | B3 B5 B6 |
||
- Diferenciar els supòsits, característiques, mètodes i procediments de diferents paradigmes d'investigació. | A5 A11 A21 |
||
- Identificar els diferents dissenys d'investigació educativa. | A11 A21 |
B9 B10 |
|
- Desenvolupar habilitats per a la comprensió d'informes d'investigació i la seva valoració crítica. | A11 A21 |
B9 B10 B11 |
|
- Adquirir destreses per a la recollida i l'anàlisi de dades. | A11 A21 |
B1 |
C2 |
- Utilitzar recursos tecnològics adequats en els diferents processos d'investigació educativa. | A21 A27 |
C2 |
|
- Desenvolupar actituds positives cap a la investigació educativa. | B3 B4 B6 B9 B10 |
||
- Desenvolupar l'actitud reflexiva i crítica en l'estudi de la realitat educativa. | B3 B8 B9 B12 |