Pedagogia (2002) |
Assignatures |
INFORMÀTICA APLICADA A L'EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INFORMÀTICA APLICADA A L'EDUCACIÓ | Codi | 11151203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer diferents aproximacions teòriques a la informàtica aplicada a l’educació. | A1 A5 A10 A14 |
B1 B11 |
C2 |
2. Reflexionar sobre teories i models de la utilització de la informàtica educativa i la seva implicació al currículum. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B5 |
C2 C3 |
3. Comprendre la importància de la informàtica educativa en el procés d'ensenyament-aprenentatge. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 |
B1 |
C2 |
4. Aplicar els continguts adquirits a la pràctica docent o professional. | A15 A21 A22 A23 |
B2 B3 B5 B9 B10 B12 |
C2 |
5. Realitzar activitats que permetin ajudar l’alumne a viure la informàtica aplicada a l'educació des d'una triple vessant: d’estudi, com a futur docent i amb una actitud investigadora. | A24 A25 A26 A27 |
B5 B7 B10 B11 B12 B17 |
C3 C5 |
6. Conèixer i ser capaç d’utilitzar la informàtica i els seus recursos didàctics amb criteris metodològics ben fonamentats, desenvolupant la capacitat de seleccionar, utilitzar, dissenyar i produir material informàtic per a l’ensenyament. | A15 A17 A18 A21 A22 A23 |
B2 B3 B9 B12 |
C2 |
7. Realitzar activitats per fomentar hàbits d’investigació, d’observació, de reflexió i d’autoavaluació, que permetin aprofundir en el coneixement i aprendre a aprendre. | A16 A20 |
B1 B13 B15 B16 |
C2 C3 |
8. Conèixer totes les fonts d’informació possibles relacionades amb la informàtica aplicada a l’educació. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 |
B1 B4 |
C2 |
9. Desenvolupar treballs d’equip amb una actitud solidària, activa i participativa. | A15 A17 A18 A19 A21 A22 A24 A26 A27 |
B2 B3 B5 B9 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 |
C2 C3 C4 C5 |