2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  INFORMÀTICA APLICADA A L'EDUCACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Conèixer diferents aproximacions teòriques a la informàtica aplicada a l’educació. A1
A5
A10
A14
B1
B11
C2
2. Reflexionar sobre teories i models de la utilització de la informàtica educativa i la seva implicació al currículum. A1
A2
A3
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A13
B1
B2
B3
B5
C2
C3
3. Comprendre la importància de la informàtica educativa en el procés d'ensenyament-aprenentatge. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
B1
C2
4. Aplicar els continguts adquirits a la pràctica docent o professional. A15
A21
A22
A23
B2
B3
B5
B9
B10
B12
C2
5. Realitzar activitats que permetin ajudar l’alumne a viure la informàtica aplicada a l'educació des d'una triple vessant: d’estudi, com a futur docent i amb una actitud investigadora. A24
A25
A26
A27
B5
B7
B10
B11
B12
B17
C3
C5
6. Conèixer i ser capaç d’utilitzar la informàtica i els seus recursos didàctics amb criteris metodològics ben fonamentats, desenvolupant la capacitat de seleccionar, utilitzar, dissenyar i produir material informàtic per a l’ensenyament. A15
A17
A18
A21
A22
A23
B2
B3
B9
B12
C2
7. Realitzar activitats per fomentar hàbits d’investigació, d’observació, de reflexió i d’autoavaluació, que permetin aprofundir en el coneixement i aprendre a aprendre. A16
A20
B1
B13
B15
B16
C2
C3
8. Conèixer totes les fonts d’informació possibles relacionades amb la informàtica aplicada a l’educació. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
B1
B4
C2
9. Desenvolupar treballs d’equip amb una actitud solidària, activa i participativa. A15
A17
A18
A19
A21
A22
A24
A26
A27
B2
B3
B5
B9
B10
B12
B13
B14
B15
B16
B17
C2
C3
C4
C5