2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  INFORMÀTICA APLICADA A L'EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats 10 %
Presentacions / exposicions 10 %
Treballs 10 %
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques 40 %
Proves objectives de tipus test 30 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continua al llarg del curs i consensuada pel grup-classe, tenint en compte: • el treball a classe (participació, assistència, i grau d'implicació a l'assignatura) • el treball personal (treballs, registre d'observacions, …) • la qualificació obtinguda a la prova teòrico-pràctica • l'exposició del treball en grup. Els criteris d'avaluació dels treballs personals faran referència a: Documentació suficient del material utilitzat, coherència dels objectius proposats, aplicació dels coneixements adquirits a classe per a la seva elaboració, adequació del material per a la transmissió de l'objectiu, desenvolupament adient de tots els punts exigits al guió, originalitat en el tractament del tema, presentació del material (qualitat, …) Els criteris d'avaluació de les lectures i recensions faran referència a: Tipus d'informació del contingut, classificació temàtica, context científic, posició davant altres documents, resum de les parts principals, aportacions que ens ha produït, inclusió dels coneixements exposats dins de l'assignatura, valoració personal. Els criteris d'avaluació dels treballs de grup faran referència a: Informació temàtica, estructura del treball (visió global, interdisciplinarietat, ordre i connexió de les parts, esquema de treball, rigorositat científica, claredat i precisió en la presentació, metodologia didàctica, qualitat i adequació dels recursos didàctics emprats, aportacions (originalitat, fonamentació), grau d'aplicació pràctica, interacció comunicativa, debat i fonts d'informació consultades.