2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ DIDÀCTICA EN EDUCACIÓ D'ADULTS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries 1.Qüestionari breu que ha de respondre l’alumne amb l’objectiu de detectar els coneixements previs que té l’alumne respecte als continguts de l’assignatura i els seus interessos i motivacions.
2. Presentació a l’alumne de l’assignatura, concretant en aquesta presentació: Objectius que es persegueixen, Competències que es treballaran, continguts que es tractaran, Metodologia que es desenvoluparà i Activitats d’avaluació i els seus criteris.
Sessió Magistral Exposicions dels continguts de l’assignatura.
Seminaris Treballs de búisqueda d'informació relaiconada amb els continguts de l’assignatura. Grups amb un màxim de 3 alumnes i un tema diferent per a cada grup (Autònoma).
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes dels estudis de cas de l’activitat resolució de problemes (Guiada-Autònoma).
Treballs Treball en profunditat d’un tema monogràfic relacionat amb els continguts de l’assignatura. Grups amb un màxim de 3 alumnes i un tema diferent per a cada grup (Autònoma).
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Resolució de problemes: Per cada bloc de continguts es realitzaran, en grups de treball (màxim tres components), diferents pràctiques relacionades amb la temàtica tractada i en forma d’estudi de cas o resolució de problemes. El lliurament de cadascun dels treballs pràctics per part dels alumnes es realitzarà a l’acabament de cada classe pràctica. L’avaluació de les pràctiques es realitzarà de forma contínua i mitjançant la metodologia de Presentació-Exposició. Després de la Presentació, el grups tindran un temps per millorar aquells aspectes que no has estat desenvolupats de una forma òptima.